پشتیبانی

09123062337

کاشت مو به روش DHI چگونه است؟

کاشت مو به روش DHI چگونه است؟

در روش DHI جایگذاری مو، به کمک مدادی که ایمپلنتر نام دارد شکافی ایجاد می شود و همزمان موها نیز در آن قرار داده می شود.

فرق روش کاشت مو DHI با روش های دیگر این است که ابتدا شکاف ایجاد نمی شود بعد مو در آن قرار داده شود بلکه همزمان با ورود سوزن ایمپلنتر و بخش نوک تیز آن موها نیز در آن قرار داده می شود.

روش GII نیز نام دیگر همین روش جایگذاری مو است و تفاوتی با آن ندارد. این روش سالهاست که توسط پزشکان پوست و مو در کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت ابزارهای متنوعی دارند.

مزایا و معایب کاشت مو به روش DHI

به طور کلی کاشت مو به روش ذکر شده دارای مزایای زیادی است که سبب شده به خصوص در کشور ما و کشورهای آسیای شرقی از آن به عنوان بهترین روش جایگذاری مو نام ببرند.

به دلیل این که فولیکول های مو به صورت مستقیم به وسیله ی ابزار ایمپلنت کننده جایگذاری می شوند و نیازی به ایجاد بخیه، برش یا سوراخ کردن زیاد منطقه ی کاشت مو نداریم، یک روش بهتر و استاندارد تر است که عفونت یا ورود میکروب را به در هنگام سوراخ کردن بخش کاشت مو تا زمان انتقال مو سبب نمی شود به همین علت ایمن تر و سالم تر است.

با توجه به این که روش های بهتری از دستگاه های مدرن تر نیز وجود دارد که جایگذاری مو به روش DHI را به مراتب بهتر می کند و سوراخی کمتر ایجاد می کند.

در روش DHI کاشت مو فولیکول های مو در همان زمانی که برداشته می شوند به همان صورت در محل مورد نظر جایگذاری می شود. به همین علت خطراتی مانند از بین رفتن فولیکول ها به دلیل ماندن در فضای بیرون از بدن یا ورود میکروب همراه آن ها وجود ندارد. از این رو این روش کم ترین هدر رفت موها وجود دارد و موها مستقیماً انتقال داده می شوند.

ایمنی این روش بالاتر است و رشد مادام العمر و نتایجی طبیعی دارد.

اگر بخواهیم به معایب این روش بپردازیم، باید گفت که زمان اجرای این روش کمی طولانی تر از روش های دیگر است. همچنین بارها باید به نقطه ی برداشت مو و سپس دوباره به منطقه کاشت مو توجه داشت و این حالت ممکن است بیمار را اذیت کند.

البته به طور کلی روش کاشت مو DHI هیچ عوارضی را به دنبال ندارد و نمی توان معایبی چشم گیر از آن پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Main Menu